Vključevanje moči dediščine in pristnosti v kos lifestyle oblačila. Primer retro majice Elan

Če želite ustvariti resnično poseben kos oblačila, takšnega, ki ne bo le cenjen, temveč tudi iskan
in čuvan ter se bo uporabljal leta in leta, morate ustvariti kaj resnično brezčasnega. Trendi prihajajo in odhajajo, ta kos pa bo prestal preizkus časa in ga bodo ljudje še naprej imeli radi. Da bi bolje napovedali, katera moda je lahko tako dolgotrajna, je dobro preveriti, kateri pretekli (retro) vplivi so vidni v današnjih trendih. Že kar nekaj časa so dediščina, pristnost in kulturna nostalgija glavne sooblikovalke okusa. Ta naklonjenost presega okvire kulturno avantgardnih mladih z ulic New Yorka, Pariza in Tokia in si je utrla pot v vsakodnevno življenje večine ljudi. Morda smo zaradi selfijev in družbenih omrežij postali sami svoji stilisti. Iz kateregakoli razloga že, ljudje si želijo izstopati, moda pa danes prežema vse vidike naše kulture, našla je tudi pot v pisarne, tovarne in celo sejne sobe. Vsi želimo biti videti kul, da bi to dosegli, pa se pogosto zatekamo k slogom iz preteklosti, ki so del naše dediščine. Predstavljamo, kako je podjetje IKONO pomagalo podjetju ujeti lastne odmeve iz preteklosti in ustvariti izjemen kos promocijskega oblačila.