Razumevanje pojma promocijskih oblačil

Še vedno naročate promocijska oblačila svojega podjetja tako, kot naročate papir za fotokopirni stroj? Če kolekcijo izdelujete po starem in samo natisnete logotip na kup cenenih izdelkov, ki jih kupite pri katerem od masovnih distributerjev, potem niste v koraku s časom. Zakaj ne bi bili na čelu in izboljšali podobe svojega podjetja z zelo kakovostnimi in modnimi oblačili? Ne veste, kje bi začeli? Tu vstopimo v igro mi. Predstavljamo vam nekaj najnovejših trendov, ki jih velja upoštevati, ko naročate kolekcijo oblačil za svoje podjetje:

1. Dodajanje bogatih podrobnosti je novi standard
Vsi vemo, da ljudje ne bodo obdržali in uporabljali tega, kar dobijo, če se ne kosa s podobnimi stvarmi, ki jih že imajo. Še zlasti s porastom življenjskega sloga, ki spodbuja minimalizem in zavrača odvečno šaro, se veliko podpovprečnih promocijskih oblačil hitro znajde v vreči za humanitarno pomoč ali, še slabše, v smeteh. Nikoli doslej še ni bilo tako pomembno, da je vsak promocijski izdelek, ki ga vaše podjetje ustvari in podari, moden, zaželen in nadpovprečno kakovosten. Ljudje imajo radi podrobnosti ter težijo k posebnim in edinstvenim stvarem. Hitro odvržejo, kar je preveč navadno ali ceneno, po drugi strani pa lahko nekaj posebnega hranijo vse življenje. Sledi nekaj nasvetov, kako za vaše podjetje ustvariti promocijska oblačila, ki jih bodo ljudje cenili:

  • Izberite modne lifestyle kose z izstopajočimi lastnostmi, podobne tistim, ki se dobijo v maloprodaji.
  • Vedno najprej razmislite o tem, kdo so prejemniki ter kaj potrebujejo in si želijo.
  • Bodite pozorni na embalažo in predstavitev, da je izkušnja z vsakim izdelkom še bolj edinstvena.
  • Uporabljajte večnamenske izdelke (npr. oblačila, ki jih je mogoče nositi v službi in med rekreacijo).
  • Oblikovanja se lotite strateško in bodite pozorni na podrobnosti, zaradi katerih oblačila izstopajo.

2. Ceneni promocijski izdelki niso več priljubljeni
V preteklosti so podjetja nabavljala velike količine poceni promocijskih izdelkov, samo da so imela nekaj s svojim logotipom, kar so lahko podarila. Zdaj pa se vse bolj zavedajo, da izdelki, ki jih podarjajo obstoječim in potencialnim strankam, pa tudi zaposlenim, neposredno odsevajo integriteto njihove organizacije.
Splošne rešitve, kot so cenene majice s kratkimi rokavi, ki se pogosto uporabljajo samo za čiščenje
avtomobila ali hitro pristanejo v smeteh, niso več aktualne. Podjetja so tako pripravljena vložiti nekoliko več v boljše promocijske izdelke, s katerimi želijo pri ljudeh pustiti odličen vtis o svoji blagovni znamki. Ceneni promocijski izdelki kažejo cenenost duha, in zakaj bi kar koli vlagali v stvari, ki bodo pri prejemnikih zgolj ustvarile slab vtis o vašem podjetju. Leta 2018 je bil med podjetji trend povečevanja proračuna za promocijsko blago, zato da se ustvarijo uporabni, trajnostni in trpežni izdelki.

3. Promocijska oblačila se spreminjajo
Vsi vemo, kakšna promocijska oblačila so podjetja uporabljala v preteklosti: polo majice, majice s
kratkimi rokavi ali kape s ščitkom s preprosto aplikacijo logotipa. Pogosto so uniforme zaposlenih ključne za ohranjanje doslednosti blagovne znamke, vendar bo večina zaposlenih srajco z oznako podjetja nosila zgolj in samo na delovnem mestu. Zato je tako zelo pomembno, da strankam in zaposlenim ponudite prijetna oblačila, ki jih bodo želeli nositi tudi zunaj pisarne. Cilj je, da se prejemniki vaših promocijskih oblačil odločijo, da bodo oblačila z vašo blagovno znamko imeli za del svojega življenjskega sloga in ne le kot delovno obleko. To je mogoče doseči z vključevanjem sproščenih potiskov in zanimivih vzorcev na kose oblačil, kot so majice s kratkimi rokavi ali jope s kapuco, namesto da nanje samo odtisnete logotip podjetja. V nadaljevanju predstavljamo še nekaj trendov, ki vplivajo na svet promocijskih oblačil, in pričakovanja prejemnikov:

  • Nič več preprostih in brezizraznih oblačil! Prejemniki želijo le najboljše: na primer športna
    promocijska oblačila iz pametnih materialov, kot so tkanine, ki odvajajo vlago in zavirajo
    neprijetne vonjave.
  • Podjetja naj svoja promocijska oblačila dopolnijo s kakšno posebnostjo. Primer: namesto cenene majice s kratkimi rokavi, narejene iz nekakovostne tkanine, izberite majico iz recikliranega materiala. Milenijci iščejo vsebino in potrebujejo dober razlog, da promocijska oblačila podjetja
    vključijo v svoj vsakodnevni življenjski slog.
  • In ne pozabite: če želite, da prejemniki nosijo ta oblačila tudi zunaj delovnega okolja, je kakovost nujna! Podarjajte visokokakovostna in edinstveno oblikovana oblačila, ki jih bodo cenili in za katere bodo skrbeli.


4. Embalaža in predstavitev sta pomembni
Če želite, da se ljudje res navdušijo nad vašimi promocijskimi oblačili, je predstavitev skoraj enako
pomembna kot sam izdelek. Večina ljudi je v preteklosti že prejela ceneno robo, danes pa je pomembno, da vaše darilo izstopa. Embalaža po meri je nadvse pomembna in dejstvo, da si vzamete čas, da na edinstven in pameten način predstavite svoja oblačila, daje globlje sporočilo o vašem podjetju. Je embalaža zabavna? Strokovna? Uglajena? Tehnična? Inovativna? Predstavitev naj odseva značaj podjetja, pozorni bodite na vsako najmanjšo podrobnost. Ta novi trend posebnega pakiranja in predstavitve promocijskih izdelkov bo izrazit tudi leta 2019, saj so podjetja vse bolj ustvarjalna pri tem, kako stranke doživljajo njihovo blagovno znamko.

5. Športna oblačila so vse bolj priljubljena
Eden največjih sodobnih trendov je zdrav življenjski slog. Ekološko pridelana hrana, redna telesna vadba in aktivnosti na prostem, kot sta tek in gorsko kolesarjenje, so bolj pravilo kot izjema v življenju številnih ljudi. Kot odgovor na trenutno obsedenost z zdravjem številne organizacije na najrazličnejše načine aktivno spodbujajo zdravje in dobro počutje zaposlenih in strank. Ena od možnosti je razvoj športno usmerjene kolekcije korporativnih oblačil za promocijske namene. Kadar so podarjena, ta oblačila izražajo skrb za dobro počutje prejemnikov ter dajejo zaposlenim in strankam vtis, da je podjetju resnično mar za svoje ljudi. Športne aktivnosti pomagajo ljudem, da si zastavijo in dosežejo cilje, ki izboljšujejo njihovo življenje, in posledično ustvarjajo boljše zaposlene, kar koristi podjetju kot celoti. Tudi v tej kategoriji sta kakovost in prileganje vse. Izdelava oblačil z optimiziranimi biomehanskimi lastnostmi ter razvoj vsesplošno navdušujoče in športne estetike bosta le še dodatno prispevala k zelo pozitivni podobi podjetja. Ker so pripomočki za šport, zdravje, dobro počutje in skrb zase v zadnjih letih doživeli eksponentno rast, je smiselno izkoristiti priljubljenost tega trga in s športom povezane izdelke uporabiti kot promocijska darila, nagrade za zaposlene ali poslovna darila. Izberite izdelke, ki bodo prejemnikom v pomoč na njihovi poti do dobrega počutja, kot so majica, ki odvaja vlago, kratke hlače in nogavice, ki podpirajo športne
navade ljudi.

Funkcionalna, modna in kakovostna – to so pridevniki, ko morajo veljati za promocijska oblačila vašega podjetja. Ti izdelki niso več le obrobni del marketinškega načrta, temveč so fizični in uporabni izrazi promocijskih prizadevanj vašega podjetja. Zlasti mlajše generacije pričakujejo in zahtevajo tovrstne izdelke ter bodo podjetja, ki jim jih priskrbijo, nagradila z lojalnostjo in hvaležnostjo. Z drugimi besedami: dajte jim kaj posebnega, česar še niso videli – zaradi tega vas bodo imeli radi.

Reference:
https://www.pcna.com/pcnacontents/documents/2018%20trends.pdf
https://www.godelta.com/blog/top-2018-promotional-product-trends
https://www.wgsn.com/en/
https://www.ispo.com/en/trends/running-2018-most-important-trends-season
https://www.asicentral.com/news/web-exclusive/november-2018/4-hot-apparel-trends-for-2019/