5 razlogov, zakaj je zelo kakovostna kolekcija promocijskih oblačil ključnega pomena za vsako podjetje

Promocijska oblačila imajo veliko koristi in so v nekaterih pogledih dejansko švicarski nož promocijskih
prizadevanj – poskrbijo za vse. Če so ustvarjalna in kakovostna oblačila narejena pravilno, učinkujejo na
številnih ravneh. So učinkovit način stroškovno ugodnega trženja ter povečujejo vidnost in
prepoznavnost vašega podjetja ali blagovne znamke. Podobno kot poslovna vizitka so lahko nosilci
uporabnih informacij za stranke. Morda pa je najpomembnejše to, da se lahko ti izdelki razumejo kot
nagrada in krepijo lojalnost najpomembnejšega premoženja vašega podjetja – ljudi.

1. Stroškovno ugodno in učinkovito trženje
Tudi če vaše podjetje ne izvaja obsežnih oglaševalskih kampanj v različnih medijih, to ne pomeni, da si ne
morete zastaviti in doseči pomembnih marketinških ciljev s kampanjo promocijskih oblačil podjetja. Toda
bodi pozorni: veliko dobaviteljev ponuja zelo nizke cene, vendar gre to na račun kakovosti. Promocijski
izdelki slabe kakovosti nimajo velikega vpliva in pogosto povzročijo, da si prejemniki ustvarijo ceneno
mnenje o podjetju. Denarja nikakor ne gre zapravljati za to, da izpademo slabo, zato se morajo podjetja
vsekakor izogibati tovrstnim oblačilom slabe kakovosti.
Pri izbiri promocijskih oblačil pa k sreči obstajajo še druge možnosti. Če izberete pravega dobavitelja, je
marketinška strategija s promocijskimi oblačili lahko stroškovno ugodna in zelo kakovostna. Za to pa
potrebujete več kot le nekoga, ki natisne logotip na naključno izbrane majice s kratkimi rokavi.
Pomembno je, da imate pri tem projektu partnerja, ki vam bo pomagal razviti kolekcijo v nabor modnih
izdelkov po meri, ki odsevajo slog in zanimanja predvidenih prejemnikov. To bo izboljšalo ugled vašega
podjetja in mu pomagalo pustiti pozitiven vtis v javnosti.

2. Boljša prepoznavnost blagovne znamke ali podjetja
Uspešna prepoznavnost blagovne znamke ali podjetja pomeni, da javnost prepozna vaše podjetje in ga
zna povezati z njegovimi izdelki ali storitvami, ko vidi elemente njegove vizualne identitete, kot sta
logotip ali barvna shema. To se zgodi na primer takrat, ko blagovno znamko Nike povežemo z njenimi
čevlji prek logotipa v obliki kljukice.
Promocijska oblačila vašega podjetja pomagajo graditi tovrstno zavedanje javnosti tako pri ljudeh, ki ta
oblačila prejmejo, kot pri tistih, ki jih samo vidijo oblečene. To je glavni razlog za distribucijo promocijskih izdelkov. In deluje! V članku, objavljenem na spletnem mestu technomarketinginc.com, navajajo, da se
89 % potrošnikov spomni oglaševalca, od katerega so v zadnjih dveh letih prejeli promocijski izdelek.
Če pa ste kdaj prejeli darilo slabe kakovosti, veste, da teh izdelkov nikoli ne uporabljate. Ali jih vržete
stran ali jih pozabite na dnu omare, v najslabšem primeru pa so vsem na očeh kot ogledalo nekoga, ki mu
ni mar ali ki ne zna ustvariti nečesa dobrega. Nobeno podjetje si ne želi, da bi se njihov logotip pojavljal
na čem podobnem.
Promocijska oblačila je treba razvijati skladno z najnovejšimi trendi in modo, pri tem pa uporabljati
najboljše materiale in modele. Tovrstna oblačila je treba razvijati skupaj s partnerjem, ki posluša stranko
ter si prizadeva razumeti vrednote, kulturo in cilje podjetja. Samo tako so oblačila vašega podjetja lahko
smiselna, unikatna in učinkovita. Opraviti delo tako, kot je treba, je neprecenljivega pomena, naložba v
kakovost pa oddaja globlje sporočilo o temeljnih vrednotah vašega podjetja.

3. Večja vidnost podjetja
TV-oglas ali obcestni plakat gresta mimo vas v nekaj sekundah. Promocijski izdelek pa nosi v sebi
potencial precej daljšega aktivnega življenja. Če na primer ustvarite trendovsko majico s kratkimi rokavi,
ki jo vaše stranke in zaposleni radi nosijo, bosta logotip in vizualna identiteta vašega podjetja nenehno
krožila v javnosti. To je odličen način, kako skozi čas vtisniti prepoznavnost vašega podjetja v zavedanje
javnosti. A ni tako preprosto: ljudje si namreč želijo najboljše. To pomeni zelo kakovostne materiale in
navdušujoče aplikacije. Če tu ubirate bližnjice, ljudje oblačil ne bodo nosili, in vsa potencialna vidnost
podjetja bo šla po zlu.
Po podatkih spletnega mesta Ppai.org se je 76,1 % sodelujočih spomnilo imena oglaševalca na
promocijskem izdelku, ki so ga prejeli v zadnjih 12 mesecih. Za primerjavo: samo 53,3 % sodelujočih se je spomnilo imena oglaševalca, ki so ga v tednu pred tem videli v reviji ali časopisu.

4. S promocijskimi izdelki vaše marketinške dejavnosti dosežejo javnost
Promocijski izdelki lahko predstavijo vaše podjetje novim potencialnim strankam ter vplivajo več kot le
na odnos med podjetjem in prejemnikom izdelka. Če jih na primer podarite udeležencem sejma ali
podobnega dogodka, ki niso vaši zaposleni ali stranke, jih tako učinkovito seznanite s svojo organizacijo.
Po podatkih spletnega mesta Marketingsherpa.com si je 71,6 % tovrstnih udeležencev, ki so prejeli
promocijski izdelek, zapomnilo ime podjetja, ki jim je izdelek podarilo. Če so ustrezno zasnovani ter
okrašeni in oznamčeni v jeziku vizualne identitete vašega podjetja, se njihov promocijski učinek
nadaljuje, medtem ko jih njihovi prejemniki – povezani in nepovezani z vašim podjetjem – uporabljajo v
javnosti. Ob ustreznem načrtovanju so lahko tudi učinkovita podpora kampanji v družbenih omrežjih.
Koda QR kot prestavitev na obešenkah in embalaža sta na primer skoraj tako pomembni kot sami izdelki.
Tudi na majicah in jopicah so lahko ključniki ali druge s spletom povezane informacije, ki potencialne
stranke preusmerijo na vaša spletna omrežja.

5. Povečajte potencial promocijskih izdelkov v svojem marketinškem spletu
V nadaljevanju predstavljamo nekaj vidikov, ki jih je vredno upoštevati, da promocijske izdelke kaj najbolj
izkoristite. Na prvem mestu je dizajn. To je priložnost, da svojo organizacijo vizualno predstavite kot
blagovno znamko. Če je dobro opravljen, lahko v javnosti sproži pozitivne govorice o vašem podjetju. Še

pomembnejša je kakovost. Ljudje bodo vsakršno darilo, ki ga bodo prejeli od vas, povezovali z vašim
podjetjem. Polega tega so oblačila med nošenjem pravi majhni javni plakati vašega podjetja. Bližnjice,
ceneni materiali ali nekakovostne proizvodne tehnike bodo razvidni v končnem izdelku, ki lahko pri
ljudeh ustvari slab vtis o vašem podjetju. Dobro oblikovano in zelo kakovostno oblačilo pa lahko doseže
ravno nasprotno ter v ljudeh vzbudi varnost in zaupanje v integriteto vašega podjetja in storitve, ki jih
ponujate.
V prvih 7 sekundah interakcije si ustvarimo 11 ključnih mnenj o drugih. Ker je zunanji videz prva stvar, ki
jo vsakdo opazi, ni veliko priložnosti, da bi ustvarili dober vtis s slabimi promocijskimi izdelki. Po drugi
strani lahko zelo kakovostna oblačila na stroškovno ugoden način povečajo prepoznavnost in vam
pomagajo, da s storitvami ali izdelki dosežete širšo publiko. Enak zelo kakovosten pristop k promocijskim
oblačilom na delovnem mestu lahko izboljša vzdušje in poveča lojalnost. Zato se izognite zastareli praksi
dolgočasnih promocijskih izdelkov ter dovolite podjetju IKONO in naši ekipi strokovnjakov, da v
sodelovanju z vami ustvari zaželena trendovska oblačila, ki jih bodo vaši zaposleni in vaše stranke radi in s
ponosom nosili.

Reference:
https://www.designhill.com/design-blog/reasons-why-promotional-products-are-crucial-for-any-
business/
https://trmctaggart.com/8-things-boss-needs-know-corporate-apparel/