4 Hitri nasveti za naročanje poslovnih oblačil

Kaj si predstavljate ob misli na korporativna oblačila? Večina ljudi najprej pomisli na polo majice z
logotipi podjetij desno zgoraj. Serijsko izdelane polo majice se morda zdijo varna in preprosta izbira,
vendar če želite v današnjem nadvse konkurenčnem svetu izstopati, varno in preprosto žal nista dovolj.
Rezultati raziskave Global Impressions Study, ki jo je leta 2016 opravil inštitut ASI, kažejo, da so po vsem
svetu prav oblačila zaslužna za ogromen delež prikazov logotipov – prav zato je zelo pomembno, da
naročite prava oblačila za svoje podjetje. Vaše odločitve glede konfekcije lahko izboljšajo mnenje javnosti
o vaši organizaciji ali izkušnje z njo, po drugi strani pa lahko povzročijo, da vas javnost pri odločanju na
trgu spregleda. Zato kolekcije korporativnih oblačil ni priporočljivo naročati brez pomoči strokovnjaka na
tem področju. Na kocko ne bi postavili le morebitnih pozitivnih vplivov, ki jih tovrstna oblačila lahko
imajo, temveč bi si lahko celo zaprli vrata do ciljnega trga.

Zato vam ponujamo štiri kratke nasvete za naročanje kolekcije korporativnih oblačil, da bo popolnoma
ustrezala vašim potrebam.

Nasvet št. 1: Razumite, komu in čemu so oblačila namenjena.
Podjetja potrebujejo lastno korporativno kolekcijo oblačil iz najrazličnejših razlogov. Najpogostejši in
verjetno najpomembnejši med njimi je, da podjetje s temi oblačili ohranja dosledno vizualno sporočilo in
identiteto pri stikih med zaposlenimi in strankami. Preden naročite, si jasno odgovorite na ti bistveni
vprašanji:

Kdo uporablja oblačilo?
Zahteve glede oblačil so močno odvisne od tega, kdo jih uporablja. Trpežnost in funkcionalnost bosta
pomembni, če oblačite delovno intenzivne ekipe, na primer gradbene delavce, udobju in izkušnjam
strank pa boste dali prednost, če kupujete uniforme za prodajalce. Med najprimernejšimi oblačili za
različne situacije obstajajo precejšnje razlike. Jasna predstava o uporabnikih in njihovih potrebah bo
omogočila razvoj idealnih rešitev za posamezne okoliščine.

Kaj je namen oblačila?
Vsak kos oblačila boste najverjetneje naročili s točno določenim razlogom. Lahko gre za dogodek, kot je
prodajni sestanek ali sejem, ali za vsakodnevno uporabo, na primer uniformo za prodajalce. Predvideni
namen bo v veliki meri vplival na sprejemanje odločitev pri razvoju posameznega kosa. Trpežnost,
udobje, strokovnost, varnost in cena so samo nekateri od vidikov, ki jih velja upoštevati pri načrtovanju
kolekcije korporativnih oblačil.

Nasvet št. 2: Zavedajte se razlike med moškimi in ženskimi oblačili.
Pri oblikovanju korporativnih oblačil za moške in ženske obstajajo drobne, vendar pomembne razlike.
Razlike v obliki in velikosti telesa, modnih izbirah in uporabniških navadah pomenijo, da se morajo kroji,
barve in celo materiali razlikovati, če želimo ustvariti prava oblačila za vsak spol. Z veseljem vam
pomagamo pojasniti različne potrebe moških in žensk v vaši organizaciji. Pomagamo vam tudi ugotoviti
potrebe ter celo kombinirati velikosti in sloge, da dosežete minimalno število naročenih kosov, obenem
pa vsakemu zaposlenemu priskrbite ustrezno veliko in krojeno oblačilo, ki ga bo dejansko rad nosil.

Nasvet št. 3: Sodelujte s strokovnjakom.
Razvoj zelo kakovostnih in modernih kolekcij korporativnih oblačil je bolj zapleten, kot si mislite.
Upoštevati je treba ogromno spremenljivk in modnih vidikov, kot so materiali, kroji, šivi in aplikacije
logotipov, pa tudi logistiko glede izdelave in dostave. Ta proces lahko hitro in učinkovito vodi do
pozitivnih rezultatov samo ob pomoči izkušene ekipe strokovnjakov.

Nasvet št. 4: Razmislite o drugačnih možnostih personalizacije.
Izbirate lahko med številnimi možnostmi, kako personalizirati oblačila svojega podjetja. Nove posebne
aplikacije in tehnike popestrijo videz kolekcije in omogočajo razvoj res modernih lifestyle oblačil. Oglejte
si te možnosti in se pogovorite z našimi strokovnjaki o vseh razpoložljivih tehnikah:
Gumirani našitki ali našitki iz blaga
Zakaj ne bi namesto običajnega tiska vašega logotipa na oblačila raje aplicirali našitke? Te so lahko
narejeni iz gume ali iz blaga, izdelani po meri za vaše podjetje, zato so dimenzije in oblike poljubne,
njihove barve pa so enake kot jih uporabljate v vaši celostni podobi podjetja.

Vezenje
Vezenje je način okraševanja, ki obogati skoraj vsak kos oblačila. Niti so na voljo v celotnem barvnem
spektru, zato je to tehniko mogoče popolnoma uskladiti z barvno shemo vašega podjetja. Vezenine
dajejo oblačilom videz in občutek prefinjenosti in visoke vrednosti.

Posebni tisk
Tehnike tiska, kot so tridimenzionalni tisk s puff učinkom, silikonski tisk, tisk z bleščicami in gumijasti
logotipi, lahko povečajo možnosti aplikacije vašega logotipa, da resnično izstopa s slogom, in poskrbijo,
da so oblačila v koraku s sodobnimi modnimi trendi.

To so samo nekatere od številnih možnosti personaliziranih rešitev apliciranj na oblačila vašega podjetja.
Podjetje IKONO vam lahko pomaga izbrati prave tehnike aplikacije in najboljše metode personalizacije za
vaš projekt. Ustvarjamo vrhunske izdelke, ki prepričajo in spodbudijo vse, ki so jim namenjeni, ter na
vsakodnevni ravni krepijo dojemanje vašega podjetja. Izkoristite prednosti, ki jih ponuja sodelovanje z
našo ekipo strokovnjakov, in še danes stopite v stik z nami.
Reference:
https://www.godelta.com/blog/our-4-best-tips-for-ordering-corporate-logo-apparel
https://www.godelta.com/blog/high-quality-branded-clothing-for-company
https://www.godelta.com/blog/how-to-order-custom-embroidered-caps